Du har inga varor i din kundvagn

Produktkatalogen

Här hittar du de vanligaste frågorna om vår produktkatalog.

Vad betyder det att produkten är markerad med ”beställningssortiment butik”?

Dessa produkter kan du inte köpa på vår webbplats. Det betyder att du måste kontakta ditt lokala Beijer Byggvaruhus som beställer hem dessa produkter till dig.

Hur jämför jag olika produkter i produktkatalogen?

Markera upp max 4 st produkter i kryssrutan till vänster om respektive produkt. Klicka sedan på Jämför valda i top.

Jag har en fråga om en produkt eller artikel, vem ska jag vända mig till?

Vi vill bli bättre och bättre i vår produktvisning, så berätta gärna detta för kundservice@beijerbygg.se så uppdaterer vi. Du får gärna även rapportera om du hittar något fel i någon produkttext.

Mitt valda postnummer fungerar inte på er webbplats. Vad ska jag göra?

Vi använder oss av postnummer som vald preferens för att visa ett rättvist och närliggande produktsortiment. Ibland kan vi ha missat några postnummer och då kommer du inte att kunna se produktkatalogen rättvist. Men vi arbetar ständigt med att uppdatera dessa postnummer. Skulle du stöta på detta problem så får du gärna anmäla detta till kundservice@beijerbygg.se

Vad betyder att en produkt är ”beställningsvara i butik”?

Detta är artiklar som finns tillgängliga att beställa från något av våra 66 byggvaruhus. Leveranstid varierar beroende på leverantör och i vissa fall kan en fraktavgift tillkomma. Vad som gäller för just din beställning får du reda på vid ordertillfället i byggvaruhuset.

Varför kommer jag inte åt att skapa någon Inköpslista?

Vänligen observera att du måste vara inloggad för att kunna skapa inköpslistor. Logga in på länken högst upp på sidan. Dina inloggningsuppgifter har då fått sänt per mail när du har köpt något från oss. Skulle du sakna dessa, kontaktat du kundservice@beijerbygg.se