Du har inga varor i din kundvagn
Privat Företag

MINUBA GO

MINUBA

Skriv ut

DIGITALISERA DIN VERKSAMHET MED MINUBA - OCH FÅ EN ENKLARE VARDAG

Optimera din verksamhet, underlätta det administrativa arbetet och få dina pengar på banken snabbare – helt enkelt – även när du är ute och jobbar.

På Beijer tittar vi ständigt på nya möjligheter som kan bidra till att effektivisera din vardag och skapa värde för dig som Beijer-kund. Därför har vi ingått ett samarbete med Minuba; ett molnbaserat orderhanteringssystem.

Samarbetet mellan Beijer och Minuba gör att du får följande fördelar när du väljer Beijer som grossist i Minuba:

  • Orderbekräftelser skickas direkt till Minuba och går rätt in på arbetskortet.

  • Inköpsfakturor från Beijer registreras på aktuellt arbetskort i Minuba. En automatisk process som gör att inget material faller i glömska – du får full kontroll över dina kostnader!

  • Faktureringen blir enklare när du har ordning på kostnader och timmar. Skicka fakturan från webben eller appen. Båda är lika enkla!

Med Minuba och Beijer får du ett effektivt fakturerings- och orderhanteringssystem som ger dig full överblick över alla arbetsprocesser i din verksamhet. Det gör att du alltid kan följa dina projekt – från offerter till fakturering.
Du kan hela tiden se täckningsgraden på dina projekt och du ser snabbt vilka arbeten du tjänar pengar på!


 

Minuba GO! eller Minuba?

Minuba GO! är för mindre service- och hantverksföretag med upp till två användare.
Om du har ett större företag och vill ha fler användare - då ska du välja Minuba:

  • Minuba (Fler än två användare)
  • Minuba GO! (GRATIS - upp till två användare)
Vad passar mig?