Vill du ta bort alla dina produkter från kundvagnen?
Vid varje beställning skickas en bekräftelse till din e-postadress. Denna går med automatik till beställarens e-postadress.
Dessa produkter kan du inte köpa på vår webbplats. Det betyder att du måste kontakta ditt lokala Beijer byggvaruhus som beställer hem dessa produkter till dig.
Som kund har du enligt Distansköpslagen rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar från den dag du tagit emot varan eller hämtat den på aviserat utlämningsställe. Vänligen besök ditt lokala byggvaruhus för hjälp med returer. Kontakta kundservice@beijerbygg.se för ytterligare frågor.
Är det fel på en vara köpt hos Beijer, kan du enkelt reklamera den i valfritt byggvaruhus mot uppvisande av kvitto/faktura/orderbekräftelse. Kontakta kundservice@beijerbygg.se för ytterligare frågor.
Ja, i meddelande fältet i kassan kan du skriva in ett meddelande gällande din order. T.ex. om du har behov av leverans en speciell dag eller plats. Det är ditt lokala byggvaruhus som kommer ta emot meddelandet.
Synliga skador på godset, emballage eller avsaknad av kolli skall skriftligen noteras på fraktsedeln av både chaufför och dig direkt vid mottagandet. Skadan/avsaknaden anmäls därefter av dig till Beijers kundtjänst. Dolda skador ska rapporteras inom 7 dagar. Dokumentera skadorna med foto. Spara skadat gods tills du har fått din ersättningsleverans.
Ja, ångerrätten gäller i 14 dagar efter att du mottagit din vara. Varan ska lämnas tillbaka i säljbart skick och mot uppvisande av kvitto/faktura/orderbekräftelse.
Ett sms skickas ut av butiken när din beställning finns redo att hämtas. Om du inte mottagit information kring ev. försening av din order, är du välkommen att kontakta kundservice@beijerbygg.se för mer information.